Univis Hizmetler

Sistem Otomasyon Danışmanlığı

Özellikle üretim yapan işletmeler, kendi uzmanlıkları dışında kalan birçok konuda da danışmanlığa ihtiyaç duymaktadırlar. Bu konular üretim konuları dışında kalsa da iş süreçlerini direkt etkilemektedir.

Fabrika ya da üretim yapan firmalar, ihtiyaçlarına yönelik sistemlerin geliştirilmesi, farklı ürünlerin işleyişe dahil edilerek verimliliğin artırılması, bu ürünlerden verilerin toplanarak istenilen raporların alınması gibi çözümlere ihtiyaç duymaktadır. Uzmanlık gerektiren bu konularda, ihtiyaca uygun çözüm üretmek ve bu süreçler dahilinde kullanılması gereken ekipman ve yazılımların ön çalışmalarının yapılması, uygun ürünlerin saptanması süreçlerinde Univis Sistem Otomasyon Danışmanlığı vererek, firma için en uygun çözümler belirlenmektedir.

Hizmet Paketleri

Onsite Care

Müşteri lokasyonunda verilen koruyucu bakım hizmet paketidir. Onsite Care Paketi, aşağıdaki hizmetleri içermektedir.

  • Sözleşmede belirlenen periyodik aralıklarda, müşteri lokasyonunda bulunan cihazların genel bakım ve temizlik hizmeti
  • Anlaşma kapsamındaki periyodlarda, cihazlar için gerekli onarım hizmetleri
  • Ayda 2 ücretsiz çağrı hizmeti

**Onsite Care Paketi, yedek parça tedarik hizmetini kapsamamaktadır. Onarım sırasında kullanılan yedek parçalar ayrıca faturalandırılır.

Swap Care

İş sürekliligini sağlamak için sunulan hizmet paketidir. Swap Care Paketi aşağıdaki hizmetleri içermektedir.

  • Müşteri cihaz parkurunun en az %3’ü, genelde %7’si kadar ikame ürün bulundurulması
  • Arıza bilgisi geldiğinde müşteriye konsinye ürünü gönderip kesintisiz çalışmanın sağlanması

**Diğer Hizmet Paketleri ile birlikte kullanılması önerilmektedir.

Spare Care

Kullanıcı hatalarından kaynaklanan onarım hizmetlerini kapsayan pakettir. Spare Care Paketi, aşağıdaki hizmetleri içermektedir.

  • Her türlü arızaya karşı onarım garatisi
  • Onarım hizmeti
  • Yedek parça ve işçilik hizmeti

Track Care

Onarımı, Univis tarafından yapılmayan ürünlerin takibini kapsayan hizmet paketidir. Track Care Paketi, aşağıdaki hizmetleri içermektedir.

  • Arızalı cihazların kabulü
  • Cihaz arızasının tespiti ve onarım için ilgili noktaya gönderilmesi
  • Faturalandırma, süreç takibi, sevkiyat hizmetleri

**Univis, Samsung ve Apple ile yaptığı takip anlaşmaları kapsamında, müşteri cihazlarını onarım noktasına teslim etmekte ve işlem tamamlandığında teslim alarak müşteriye ulaştırmaktadır.

Remote Care

Uzak bağlantı desteğini kapsayan hizmet paketidir. Remote Care Paketi aşağıdaki hizmetleri içermektedir. Uzak bağlantı desteği ile;

  • Yeni cihaz kurulum işlemleri
  • Arıza ile ilgili ilk müdahale ve çözüm için yönlendirmeler
  • Teknik ayarlamalar

Per’Call Care

Çağrı başına verilen destek hizmet paketidir. Per’call Care paketi, aşağıdaki hizmetleri içermektedir.

  • Müşterinin talebi üzerine, yerinde bakım&onarım hizmeti
  • Hizmet başına ücretlendirme